piątek, 21 września 2012

Prolog . ♥


Jest ciemno , idę w nieznanym mi kierunku. Próbuję przypomnieć sobie jak ja się tu znalazłam , niestety kompletna pustka i nagle czuję czyjeś ręce na moim ramieniu , które przesuwają się ku górze , by zawiązać mi przepaskę na oczy . Czuję na sobie oddech tej osoby, mimo to staram się nie dramatyzować . Nie myślę już nic i nagle widzę jasność . Rozglądam się wokoło i stwierdzam , że już nie jestem w tym ciemnym i nieznanym miejscu . Widzę dużo drzew , krzewów i ławki . Tak to park . I nagle mój wzrok kieruje się na jedną , samotną , gdzie siedzi moja przyjaciółka i 1D  . ? ! Co jest zgrane ? I nagle ktoś chwyta mnie za rękę  . Kurde to nie może być on ! Krzyczę w myślach , a JEDNAK , spoglądam niepewnie w jego kierunku , a ten się uśmiecha  . Tak teraz jestem pewna to Zayn . Podchodzimy do ów wcześniej wspomnianej ławki , a wszyscy krzyczą ‘’ Niespodzianka ‘’ . Jest mi cudownie , śmiejemy się , żartujemy , rozmawiamy o niczym . I  nagle słyszę kawałek znajomej mi piosenki . Hmm . . . skąd ja znam tą melodie ? Ach tak ! Dzwoni mój telefon .

2 komentarze:

  1. Ciekawy prolog <33
    Zapowiada się ciekawie ;)
    Czekam na 1 rozdział, a w między czasie zapraszam na:
    http://4ever-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmmmm....Zapowiada się fajnie. Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń