sobota, 11 maja 2013

Zawieszam ?

Hej kochane jest mi bardzo przykro , bo nie jest to rozdział jak może ktoś pomyślał . Jest mi strasznie smutno , bo muszę wam ogłosić , że najprawdopodobniej zawieszę bloga na czas nieokreślony z powodu braku zainteresowania z waszej strony jak i braku czasu i też weny .  Jest jeszcze sprawa komentarzy . Pod ostatnim postem było ich 4 , a we wcześniejszych nawet po 7 . Myślałam , że jak nam tak dobrze idzie to obserwujących będzie tylko przybywać . . . No nic . Proszę wszytkie czytelniczki , żeby pod tym postem napisały która czyta bloga , a być może jeśli będzie wystarczająca ich liczba nie zawieszę , a jedynie opóźnię trochę wstawienie nowego rozdziału . Trzymajcie się cieplutkoo  ♥ Piszcie czy czytanie  . : )

7 komentarzy:

  1. Błagam nie zawieszaj bloga uwielbiam twoje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam i będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam z przyjaciółką i nadal cały czas czekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj proszę. Ja cały czas czytam i staram się komentować:) Czekam cały czas na rozdział i mam nadzieję, że go tu zobaczę niedługo:)
    Pozdrawiam i życzę weny oraz wielu czytelników i komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez czytam ale po prostu nienawidze komentowac przez tel a innej opcji nie mam :( może lepszym rozwiazaniem bd ankieta: czytam i komentuje oraz czyam ale nie komentuje na pewno bd to pomocne :) przepraszam naprawde że nie kom ale lubie pisac dlugie kom ale jak za dlugo pisze to rozłącza mnie z internetem , popelniam bledy i wgl . Ściskam
    xoxo
    Niewidzialnaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez czytam ale po prostu nienawidze komentowac przez tel a innej opcji nie mam :( może lepszym rozwiazaniem bd ankieta: czytam i komentuje oraz czyam ale nie komentuje na pewno bd to pomocne :) przepraszam naprawde że nie kom ale lubie pisac dlugie kom ale jak za dlugo pisze to rozłącza mnie z internetem , popelniam bledy i wgl . Ściskam
    xoxo
    Niewidzialnaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możesz zawieścić bloga, ponieważ one jest wspaniały i niesamowity . . nie możesz nam tego zrobić . .
    A.S. ;P

    OdpowiedzUsuń