poniedziałek, 11 marca 2013

Rozdział ?

Wiem , wiem kochane rozdział to , to nie jest , ale musicie mi wybaczyć . Omomomoo  . *.* 6 KOMENTARZY . !! Ale mi się mordka cieszy . No nic . Ogromnie was przepraszam , ale ten tydzień będzie chyba najokropniejszym z możliwych ( czyt . spr z fizyki , historii , pytanina z chemii i ogól . masakra . ) Dlatego nie chcę pisać dla was jakiegoś oklepanego rozdziału tylko dlatego , że jest te 5 komentarzy . Obiecuję , że zabieram się za pisanie i mam nadzieję , że około piątku / soboty dodam rozdział . Powiem jedynie , że namieszam . Mam nadzieję , że się nie GNIEWACIE ? I poczekacie te kilka dni .  Jeszcze raz bardzo przepraszam i dziękuję moim wszystkim czytelnikom , że jesteście . Kocham Was . ♥ Banaan .

Ps . W między czasie zapraszam na mojego drugiego bloga . KLIK . !! . : D . ; * 

6 komentarzy:

  1. Hej, twój blog jest naprawdę super, dlatego mam jedno pytanko. Czy mogłabyś napisać opowiadanie Greysonie Chance? ( jeśli nie znasz to kliknij tu http://www.youtube.com/watch?v=3Rd-tfJRMLI ) plose, w internecie nie ma takich opowiadań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa , ale niestety nie mam czasu na prowadzenie 3 blogów i fp . Dlatego jak chcesz mogę napisać dla ciebie jakiś jednopart . ? Pozdrawiam . : d : )

      Usuń
  2. dzięki :) bardzo chętnie przeczytam jednopart dla mnie :)
    i jeszcze jedno .. (xd) czy namówiłabyś kilka osób aby taki napisały? (hhahhahaha, ale jestem zawzięta xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki , ale nie mam do tego głowy . Nie wiem kiedy dodam jednopart , ale jak chcesz podaj mi swoje gg i jak będzie gotowy to ci napiszę . :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie chcę być nie miała . Ale masz problem . Narazie nie mam czasu . Przykro mi . : )

      Usuń